Media o nas


16.02.2017 Informacja na vizja.pl - Brainshop.pl ponownie sponsorem Dnia Mózgu w Warszawie!

 


25 marca 2017 r. serdecznie zapraszamy na Dzień Mózgu w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, organizowany w ramach obchodów Światowego Tygodnia Mózgu.

Tydzień Mózgu jest coroczną akcją edukacyjną, której celem jest popularyzowanie wiedzy o mózgu i układzie nerwowym oraz jego działaniu w normie i patologii. Pomysł popularyzacji wyników badań nad mózgiem powstał w Stanach Zjednoczonych w drugiej połowie lat 90. Od tego czasu, co roku na całym świecie są organizowane specjalne sesje wykładowe, podczas których naukowcy z różnych dyscyplin nauki prezentują najnowsze wyniki swoich badań. Światowy Tydzień Mózgu (Brain Awareness Week) jest organizowany w Polsce po raz osiemnasty. 

Inicjatorem obchodów Światowego Tygodnia Mózgu w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie jest Koło Naukowe Psychologii Eksperymentalnej i Psychofizjologii. Dzień Mózgu odbędzie się pod patronatem Fundacji „NeuroPozytywni” a sponsorem jest firma Brainshop.pl.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na wykłady, warsztaty, pokazy i eksperymenty 25 marca do budynku WSFiZ przy ulicy Pawiej 55 w godzinach 10.00-17.00, aula 306 III piętro.

Na część wykładową wstęp wolny, zapisy na warsztaty przez formularze zgłoszeniowe.

Strona wydarzenia www.dzienmozgu.vizja.pl


01.09.16 Artykuł w magazynie "Przedsiębiorca" o firmie Brainshop.pl i o mózgu

 



01.05.16 Artykuł w gazecie 7 Dni Gryfina o wydarzeniu Dzień z Metodą Psychologiczną organizowanym przez firmę Brainshop.pl

 



30.03.16 Wywiad z założycielami firmy Brainshop.pl w TVP Szczecin na temat organizowanego przez naszą firmę Dnia Mózgu

 


Prosimy oglądać od 39 minuty 20 sekundy :)


10.03.16 Artykuł o naszej firmie na portalu Biotechnologia.pl - O mózg można i powinno się dbać, tylko trzeba wiedzieć jak! - Tydzień Mózgu w Warszawie (14-20 marca 2016)

 


Jarmark Neuro-Naukowy

Sponsorem “Tygodnia Mózgu” jest firma Brainshop.pl oferująca produkty służące zdrowszej i skuteczniejszej pracy mózgu. O firmie opowiedział nam Krzysztof Peć - Założycielem firmy Brainshop.pl jestem ja, ekonomista i analityk rynku funduszy inwestycyjnych oraz Pola Szarwiło-Węgielska, ktora jest socjologiem psychoterapeutą, wykładowcą Pomorskiej Szkoły Psychologii i terapeutą zajęciowym. Ja przejawiam hobbistyczne podejście do neuronauk, a Pola zawodowe. Pomysł na firmę wziął się od nas samych. Chcieliśmy założyć biznes związany z tematem mózgu z uwagi na nasze prywatne i zawodowe zainteresowania. Miało to być coś innowacyjnego, czego jeszcze nie ma w Polsce (a nawet nie do końca jest zagranicą), bo to właśnie w takich przypadkach praca staje się czystą przyjemnością. Z uwagi na moją pasję do e-biznesu, połączyliśmy ją z zainteresowaniem neuronauką i tak powstał pomysł sklepu internetowego promującego taki tryb życia i działania, który jest zdrowy dla mózgu. Motywowało nas także to, że tak powiązane tematycznie idee sprawdziły się już np. w USA (Marble The Brain Store) czy Irlandii (Cogs The Brain Shop). My mieliśmy jednak pomysł na szerszy asortyment.

Ze względu na bardzo dużą różnorodność naszej oferty, produkty zostały posegregowane na takie kategorie jak: gry, książki, muzyka, filmy, urządzenia, akcesoria, substancje odżywcze dla mózgu, a nawet ubrania do jogi czy tematycznie związane z mózgiem. Zadbaliśmy o jakość naszego asortymentu - szukaliśmy jak najlepszych gier rozwojowych. Wśród zabawek dla dzieci mamy zabawki takich producentów jak m.in. Fat Brain Toys oraz Mindware, a wśród gier komputerowych, mamy np. gry firmy Akademia Umysłu. Są to bardzo przemyślane produkty. Ogólnie rzecz biorąc mamy prawie wszystko, co bezpośrednio lub pośrednio wspiera działanie mózgu. Warto dodać, że w wielu przypadkach, działanie tych produktów ma również potwierdzenie w badaniach naukowych.

Pomysłów na rozwój biznesu nadal mamy wiele. Obecnie pracujemy nad bardzo ciekawym i innowacyjnym produktem nastawionym również na sprzedaż zagraniczną. Chodzi o wydruk indywidualnej repliki mózgu za pomocą drukarki 3D. Byłby on stworzony na podstawie obrazów z rezonansu magnetycznego, z dołączoną informacją od lekarza specjalisty o tym, co można powiedzieć na temat danego mózgu. Naszym planem jest rozwijanie tego pomysłu o różne "subprodukty". Chcemy również dotrzeć z naszą ofertą do szkół i do ludzi z chorobą Alzheimera. To tylko niektóre nasze pomysły.

Więcej znajdziecie Państwo pod linkiem - http://biotechnologia.pl/biotechnologia/artykuly/o-mozg-mozna-i-powinno-sie-dbac-tylko-trzeba-wiedziec-jak-tydzien-mozgu-w-warszawie-14-20-marca-2016,16040